اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/12    کد خبر: 15720604   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

قاطعانه و بدون تعارف با مفاسد برخورد خواهم کرد/ جلسات پرسش و پاسخ ادامه خواهد یافت

قاطعانه و بدون تعارف با مفاسد برخورد خواهم کرد/ جلسات پرسش و پاسخ ادامه خواهد یافت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید نصرالدین صالحی صبح امروز در مراسم معارفه خود در محل سالن اجتماعات فرماندار ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: حفظ حقوق عامه از تکالیف و مسئولیت‌های مطرح دادستانی در قانون اساسی است.


وی با بیان اینکه به‌عنوان مدعی‌العموم جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه تلاش خواهم کرد، مُر قانون عمل کرده و گوش شنوا برای مردم باشم، افزود: از همه نهادها و دستگاه‌ها تقاضا دارم که در راه این مسؤولیت خطیر با ما همراه و همکار باشند.

دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر حفظ اقتدار و قاطعیت دستگاه قضا تصریح کرد: قاطعانه و بدون تعارف در برخورد با مفسدین و متخلفین گام بر خواهم داشت و در این مسیر رفتارهای مخالف معیارهای اسلامی را به‌هیچ‌عنوان بر نخواهم تافت.

وی قول داد مسیری را که محسن بوسعیدی دادستان سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حوزه برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سطح مساجد محلات و روستاهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه اجرا کرده بودند را باکیفیت هر چه مطلوب‌تر ادامه دهند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+