اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/20    کد خبر: 15727213   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

همانند سالیان گذشته آلودگی هوا مدارس شاهین‌شهر را تعطیل کرد

همانند سالیان گذشته آلودگی هوا مدارس شاهین‌شهر را تعطیل کرد

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: کلیه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرهای شاهین‌شهر، گز و گرگاب تعطیل است.

سید محمدرضا کاظمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان با اعلام این خبر که کلیه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرهای شاهین‌شهر، گز و گرگاب فردا 21 آبان ماه 1402 تعطیل است، اظهار کرد: این تصمیم توسط کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان همانند سالیان گذشته گرفته است.


وی افزود: تعطیلی موقت و کاهش فعالیت واحدهای آلاینده ثبت شده در فهرست واحدهای آلاینده اداره محیط‌زیست، انجام پایش‌های مستمر از وضعیت مراکز و واحدهای تولیدی، اعلام هشدار، اخطار و اقدامات کنترلی، همچنین جلوگیری از هرگونه فعالیت تشدید کننده آلودگی هوا ازجمله عملیات خاک‌برداری، قیرکاری، عملیات عمرانی و... از دیگر مصوبات این کمیته است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تأکید کرد:  شهروندان از انجام فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز و حضور در هسته‌های مرکزی و پرترافیک شهرها اجتناب نموده و همچنین گروه‌های آسیب‌پذیر توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار به‌صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و با جمع‌بندی گزارش‌های زیست‌محیطی، پیش‌بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد نمود.

کاظمی طبا از شهروندان شاهین شهری خواست تا ضمن پرهیز از استفاده از خودروهای شخصی و سفرهای غیرضروری، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده و رانندگان نیز در هنگام سوختگیری در جایگاه ها نسبت به جلوگیری از سرریز شدن بنزین وسایط نقلیه اقدام نمایند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # # آلودگی هوا #اصفهان #شاهین شهر #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+