اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/10    کد خبر: 15726619   در دسته بندی علمی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

طی پیامی؛

تبریک پرواز موفقیت آمیز سیمرغ به دانشمندان و مهندسان هسا

تبریک پرواز موفقیت آمیز سیمرغ به دانشمندان و مهندسان هسا

  فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با صدور پیامی، پرواز موفقیت آمیز سیمرغ، بر فراز آسمان شهرستان را به مدیرعامل و دانشمندان و مهندسان هسا تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء طی پیامی به شرح زیر خبر موفقیت آمیز پرواز هواپیمای ترابری سیمرغ را تبریک گفت:


باسمه تعالی

خبر مسرت بخش پرواز موفق هواپیمای ترابری سیمرغ بر فراز آسمان شهرستان شاهین شهر و میمه باعث خرسندی و مایه مباهات و غرور ملی همه ما گردید.

 این دستاورد جدید که حاصل دانش و مهارت متخصصان و اندیشمندان ارزشمند خانواده غیور صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) می باشد، صبح امروز 9 خردادماه 1402 با موفقیت، تست پروازیِ خود را پشت سر گذاشت و بر فراز آسمان شهرستان پرواز نمود.

 اینجانب ضمن تبریک ایام پرفضیلت دهه کرامت و خجسته سالروز میلاد سراسر نور هشتمین حجت سرمد؛ حضرت امام رضا (ع) با عرض خداقوت و دستمریزاد محضر یکایک فرزندان انقلاب اسلامی که مجاهدانه در سنگر صنایع هواپیما سازی ایران، در حال انجام خدمات خالصانه می باشند، توفیق و سربلندی روز افزون تمامی خدمتگزاران به میهن اسلامی را از خداوند منان مسئلت می نمایم. امید است که همچون همیشه، با بهره گیری از تمامی ظرفیت های صنعت هواپیما سازی، تلاش های مجدانه ای را در تقویت اقتدار کشور شاهد و ناظر باشیم و در خیمه ولایت و در رکاب ولی فقیه زمان از نعمت خدمت رسانی به انقلاب اسلامی و سربازی وطن، بهره مند گردیم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #هواپیما #هسا #ایران #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+