اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/6    کد خبر: 15726615   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر؛

سارقان سیم های شبکه انتقال برق در شاهین شهر به دام پلیس افتادند

سارقان سیم های شبکه انتقال برق در شاهین شهر به دام پلیس افتادند

  با تلاش ماموران انتظامی شاهین شهر و میمه دو سارقی که اقدام به سرقت سیم‌های شبکه انتقال برق شهرستان می‌کردند دستگیر و به ۲۸فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اظهار داشت: در راستای طرح پیشگیری از وقوع سرقت سیم های برق در این شهرستان و مقابله با سارقان، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر در ساعات نیمه شب در حین گشت‌زنی در یکی از مناطق حومه شاهین شهر، متوجه حضور مشکوک یک خودروی وانت، کنار یکی از تیرهای برق محل شده و سریعاً وارد عمل شدند. وی افزود: با حضور مأموران در محل، جوانی که بالای تیر برق، در حال بریدن رشته های سیم برق بود مشاهده و دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی شاهین شهر با اشاره به کشف بیش از ۱۰۰ متر سیم مسی مسروقه در بازرسی از خودروی سارق تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات صورت گرفته، دیگر همدست او نیز که با مشاهده خودروی پلیس، از صحنه سرقت متواری شده بود شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده تا کنون به ۲۸ فقره سرقت سیم های شبکه انتقال برق در این شهرستان و شهرستانها ی اطراف اعتراف کرده اند.


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+