اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/5    کد خبر: 15726608   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

سردار کوثری عنوان کرد؛

دولت با تمام قدرت در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم گام بردارد

دولت با تمام قدرت در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم گام بردارد

  نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت حجت‌الاسلام رئیسی با تمام قدرت در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سردار محمداسماعیل کوثری از فرماندهان سپاه پاسداران و همچنین نماینده کنونی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در مراسم سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر قهرمان در جوار یادمان شهدای گمنام در بوستان انقلاب شاهین‌شهر اصفهان اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دنیای کفر و استکبار و در مقابل ناتو آمریکایی، صهیونیستی و اروپایی در سال 1361 که منجر به آزادسازی خرمشهر شد همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند؛ این حادثه بزرگ تاریخی یک دستاورد الهی بود.


وی افزود: دو عامل پیروزی ما بر رژیم بعث عراق و صدام حسین این عروسک خیمه‌شب‌بازی غرب رقم زد و آن این دو عامل چیزی جزء اول نعمت بزرگ رهبری و دوم حضور همیشه در صحنه و موقعیت شناس ایران اسلامی نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جبهه همه سلایق و تفکرات سیاسی حضوری فعالانه داشتند تا پیروزی هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند، تصریح کرد: بیشترین پیروزها را تفکر انقلابی و نه کلاسیک در خطوط مقدم جبهه رقم زد.

وی با بیان اینکه در قضیه آزادسازی خرمشهر یک وحدت به‌تمام‌معنا با فرماندهی امام خمینی (ره) بین تمامی نیروهای مسلح ایجاد شده بود، خاطرنشان ساخت: نقش محوری و کلیدی شهدایی همچون جهان‌آرا، کلاهدوزان، خرازی، کاظمی، متوسلیان، صیاد شیرازی، ردانی پور، باقری، همت، باکری، شهبازی و سایر شهدای این دستاورد بزرگ غیرقابل‌انکار و نادیده‌گرفتن است.

سردار کوثری تأکید کرد: هر کجا به معنی واقعی کلمه و نه شعار تفکر انقلابی را پیاده‌سازی کردیم ما آنجا بدون شک نتیجه گرفتیم و بلعکس هر جا از این تفکر فاصله گرفتیم شکست خوردیم.

وی یادآور شد: بعد از پیروزهای متعدد توسط رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل آن زمان امام خمینی (ره) به‌خوبی متوجه شدند که آزادسازی قدس از کربلا می‌گذرد و به همین خاطر توسط همین رزمندگان حزب‌الله لبنان که امروز رژیم اشغالگر قدس را به لرزه در آورده است را پایه‌گذار کردند و بدون شک آزادسازی قدس نیز نزدیک است.

فرمانده سابق سپاه ثارالله تصریح کرد: نشریه آمریکایی usa today به‌صراحت اعلام کرد که مشکل آمریکا در ایران حضور یک "ابر حریف" به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند.

وی بیان داشت: جرج فریدمن مدیرکل سابق آژانس اطلاعات و مراقبت راهبردی آمریکا به‌صراحت اعلام می‌کند که امروز  ایران توانسته است آمریکا را در منطقه به چالش بکشد و به یک قدرت نظامی خاص تبدیل شود.

سردار کوثری با بیان اینکه امروز دشمن با راه‌انداختن جنگ ترکیبی علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد براندازی و رسیدن به اهداف شیطانی خود است، تصریح کرد: واقعیت دشمن را نباید دست‌کم گرفت؛ چراکه امروز از همه جهات در تلاش هست که به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است ضربه بزند.

وی در پایان متذکر شد: به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از دولت انتظار داریم که گام‌های قابل دفاعی در حوزه کاهش مسائل و دغدغه‌های اقتصادی مردم بردارند و امیدواریم دولت حجت‌الاسلام رئیسی در این حوزه که دچار ضعف هستیم باید با قدرت هر چه تمام کار و  تلاش نمایند تا شاهد کاهش تورم و دیدن آثار آن بر سر سفرهای خانواده‌های بزرگ ایرانی باشیم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #سردار کوثری #دولت #اقتصاد #تهران #صدای ایران #مجلس #سپاه
ما را دنبال کنید:
+