اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/3    کد خبر: 15726602   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اصفهان؛

«کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد

«کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد

  مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اصفهان گفت: کنگره بانوان تاثیرگذار با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان اصفهانی در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مرضیه استکی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اظهار کرد: در راستای سیاست های دولت مردمی و بهره مندی از حضور زنان توانمند و پیشران استان، «کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این کنگره توسط دفتر بانوان و خانواده استانداری اصفهان و با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف جامعه از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، هنری، علمی، ورزشی و ... برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اظهار کرد: مراحل ابتدایی این طرح از تاریخ ۱۵/ ۱۲/ ۱۴۰۱ آغاز شده و بانوان گرامی می‌توانند از طریق لینک https://goharshad.assess.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
وی افزود: پایان مهلت ثبت نام کنگره زنان تأثیرگذار تا ۱۴۰۲/۳/۱۵ می باشد و ثبت نام برای عموم بانوان آزاد است، با توجه به اینکه خانواده محوری می‌تواند امتیاز محسوب شود، زنان خانه‌دار نیز می‌توانند در این کنگره ثبت نام کنند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #بانوان #استانداری اصفهان
ما را دنبال کنید:
+