اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/28    کد خبر: 15726587   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

از ابتدای فروردین ماه 1402؛

آغار به کار فعالیت رسمی پایگاه خبری شرق ناب در اصفهان

آغار به کار فعالیت رسمی پایگاه خبری شرق ناب در اصفهان

  پایگاه خبری تحلیلی شرق ناب با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای فروردین‌ماه 1402 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پایگاه خبری تحلیلی شرق ناب با مجوز رسمی از معاونت مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت  85293 نخستین پایگاه خبری تحلیلی مستقل ایران در استان اصفهان هست که در 17 مردادماه 1401 همزمان با روز خبرنگار با هدف آگاهی‌بخشی، درست اندیشیدن، تعامل اثر بخش و نقد سازنده و همچنین تبیین گفتمان انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است و به‌صورت رسمی  از ابتدای فروردین‌ماه 1402 با مدیر مسئولی آقای مجتبی چوپانی قارنه و سردبیری نورالله جویا فعالیت خود را آغاز کرده است.
خط‌مشی پایگاه خبری شرق ناب{www.sharghnab.ir
خط قرمز ما را همان اصولی شکل می دهد که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در همان ابتدای ورود اسم آن را جمهوری اسلامی قرار داد و برای تایید این نام آن را به رفراندوم عمومی گذاشت تا با نتیجه ۹۸٫۲ درصد مهر تایید بر روی این باشد.
در ضمن ولایت مطلقه فقیه خط قرمز دیگر این پایگاه خبری تحلیلی است. حراست منافع ملی کشورمان، ولایت مطلقه فقیه، مصالح مردم و باروهای ایمانی جامعه را وظیفه خود دانسته و با رویکرد «مردم سالاری» حقیقت ها را لحظه به لحظه رصد می کنیم.
 و هر یک ضمن برخورداری از حقوقی که رعایتش واجب است، مسئولیت‌هایی نیز برعهده دارند. نقد جدی، اصولی و اصلاحی را عنصر زاینده یک جامعه پویا می‌دانیم و نگاه حزبی، پوسته‌ای گروه گرایانه – یگانگی و طایفه‌ای را در برابر منافع ملی برنمی‌تابیم. 
پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، دادگری و خردورزی می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در راه گسترش آنچه که حق و حقیقت است در جامعه اثربخش باشیم.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شرق ناب #اصفهان #پایگاه خبری #صدای اصفهان #خبر
ما را دنبال کنید:
+