اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/26    کد خبر: 15726571   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

مسئول روابط‌عمومی ماهان خبرداد؛

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در شهر آفتاب برگزار می‌شود

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در شهر آفتاب برگزار می‌شود

  مسئول روابط عمومی و امور بین الملل ماهان گفت: سیزدهیمن نمایشگاه بین المللی سنگ ایران از 8 الی 12 خرداد در شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

نورالله جویا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌الملل سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات ایران از 8 الی 12 خردادماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت‌هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت سنگ‌هاي تزئيني و معدن سنگ برپا مي‌گردد، افزود: نمایشگاه شهر آفتاب فرصت بسيار مغتنمي است تا شركت‌هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست‌اندرکاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتي خود را هدايت نمايند.

مسئول روابط‌عمومی و اموربین الملل گروه کارخانجات ماشین‌سازی ماهان تصریح کرد: گروه کارخانجات ماشین‌سازی ماهان امسال نیز همچون سالیان گذشته با برنامه و قدرت بیشتری در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد و از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حضور دعوت می‌کنیم که از سالن A6  غرفه این ماهان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای انجام‌گرفته در خصوص ماشین‌آلات سنگ از جمله اسلب و تایل قرار گیرند.

مرتبط با جغرافیای تهران با کلید # #سنگ #ماهان #ماشین_آلات #جویا #معدن
ما را دنبال کنید:
+