اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/25    کد خبر: 15726567   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

عامل کلاهبرداری از فروشندگان خودرو در سایت واسطه گر دیوار دستگیر شد

عامل کلاهبرداری از فروشندگان خودرو در سایت  واسطه گر دیوار دستگیر شد

  با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر عامل کلاهبرداری از فروشندگان خودرو در سایت واسطه گر دیوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان از فردی ناشناس که با هویت و مدارک شناسایی جعلی و ارائه چک نامعتبر بلامحل اقدام به خرید خودروی وی از طریق سایت واسطه گر دیوار کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه با تلاش و اقدامات تخصصی و هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی هویت اصلی فرد کلاهبردار مشخص و متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اعتراف متهم به فعالیت بزهکارانه خود بیان داشت: این فرد کلاهبردار که با پرداخت مبلغی، اقدام به خرید چند فقره چک از فردی ورشکسته و معتاد نموده بود، با فروشندگان خودرو در سایت واسطه گر دیوار تماس می گرفت و طی یک قرار و تنظیم قولنامه با هویت و مدارک شناسایی جعلی و ارائه چک های مذکور به آنها خودرو را از فروشندگان تحویل می‌گرفت و بعد از آن دیگر پاسخگوی تماسشان نبود.
سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این کلاهبردار با این روش از چند شهروند در شهرستان های دیگر استان نیز کلاهبرداری کرده بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+