اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/20    کد خبر: 15726555   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

فرماندار شاهین شهر؛

زنگ انتخابات 1402 در شاهین‌شهر به صدا درآمد/ هیچ تصمیمی پشت درب‌های بسته نخواهیم گرفت

زنگ انتخابات 1402 در شاهین‌شهر به صدا درآمد/ هیچ تصمیمی پشت درب‌های بسته نخواهیم گرفت

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: با اعلام رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور زنگ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صدا درآمد.

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: با اعلام رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور زنگ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح حوزه انتخابیه دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به صدا در آمد.


وی افزود: با توجه به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 19 آذرماه 1402 به‌صورت رسمی آغاز می‌شود باید نامزدهای انتخاباتی حداقل از شش ماه قبل استعفای خود را از سمت یا مسئولیتی که دارند داده باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: اخیراً در فرمانداری شاهین شهر و میمه کمیسیون تجدیدنظر ماده 100 شهرداری شاهین‌شهر با حضور تمامی اعضا کمیسیون برگزار شد و به تخلفات مربوط به امور ساختمانی از جمله؛ اضافه بنا مازاد بر مساحت زیربنای مندرج در پروانه ساختمانی، عدم احداث پارکینگ، عدم استحکام بنا، عدم رعایت اصول شهرسازی و تجاوز به معابر شهر مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

وی همچنین از تشکیل مرتب جلسات کمیته شهرستانی قرارگاه تعالی خانواده و جوانی جمعیت خبر داد و گفت:  لازم است که تمامی دستگاه‌های مربوطه، نگاهی تکلیف مدارانه به حوزه جوان‌سازی جمعیت داشته باشند و با هم‌افزایی مؤثرتر در راستای تحقق صد در صدی مصوبات ستاد ملی جمعیت، بکوشند.

کاظمی طباء همچنین به اظهارات اخیر بهرام عمومی سینی رئیس شورای شهر شاهین‌شهر واکنش نشان داد و گفت: در دولت سیزدهم حریم و محدوده شهر شاهین‌شهر کاهش پیدا نکرده؛ بلکه در بعضی نقاط در حال افزایش حریم هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستانی هم در حال کارشناسی پیشنهادهای در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم هستیم.  پیشنهاد الحاق شهر سین به شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط شورای اسلامی شهر سین به این فرمانداری واصل و در حال جمع‌بندی و دریافت نظرات کارشناسی از دستگاه‌ها و مردم هستیم و هیچ تصمیمی بدون مصالح مردم شهرستان و پشت درب‌های بسته نخواهیم گرفت.

انتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #کاظمی #جویا #شاهین_شهر #اصفهان #انتخابات #مجلس #برخوار
ما را دنبال کنید:
+