اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/17    کد خبر: 15726554   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

دستگیری 2 سارق موبایل قاپ در شاهین شهر

دستگیری 2 سارق موبایل قاپ در شاهین شهر

  فرمانده انتظامی شاهین شهر گفت: با هوشیاری پلیس شاهین شهر دو سارقی که با پرسه زنی در سطح پارک ها اقدام به موبایل قاپی و سرقت تلفن همراه می کردند بلافاصله پس از یک سرقت نافرجام دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار داشت: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام سرقت نافرجام تلفن همراه او در یکی از پارک‌های شاهین‌شهر سریعاً ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ در محل حاضر شدند.
 
وی افزود : با بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که وی داخل پارک مشغول صحبت با تلفن همراه خود بوده که ناگهان دو جوان ناشناس به وی حمله ور و قصد سرقت تلفن همراهش را داشته اند ولی خوشبختانه با داد و فریاد او مجبور به فرار از محل شده اند.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت مأموران با هدایت و همراهی فرد شاکی شروع به گشت زنی در سطح پارک می کنند و موفق می شوند هر دو متهم را رویت و آنها را قبل از فرار دستگیر کنند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود در زمینه سرقت تلفن همراه شهروندان اعتراف و در ادامه به سه فقره موبایل قاپی در سطح شاهین شهر اقرار کردند.
 
سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در راستای پیشگیری از سرقت هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+