اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/23    کد خبر: 15726553   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر؛

کشف ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور احتکاری در شاهین شهر

کشف ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور احتکاری در شاهین شهر

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور احتکارشده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجه روغن موتور خودرو، در انباری واقع در یکی از مناطق شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، محل را مورد بازرسی قرار دادند که طی آن بیش از ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور خودروهای سبک و سنگین احتکار شده کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: ارزش روغن موتور های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ ثابت راسخ احتکار کالا را یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+