اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/24    کد خبر: 15726552   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

روز گذشته عنوان شد؛

گلایه رئیس شورای شهر شاهین شهر از مسوولین استانی و ملی بدلیل تضییع حق و حقوق شاهین شهر

گلایه رئیس شورای شهر شاهین شهر از مسوولین استانی و ملی بدلیل تضییع حق و حقوق شاهین شهر

  رئیس شورای شهر شاهین شهر گفت: از مسوولین استانی و ملی گلایه مندیم به خاطر اینکه حریم شهر شاهین شهر همواره در معرض تعدی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بهرام عموئی سینی در پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین شهر اظهار کرد:  شوراها به معنای واقعی کلمه با جلب رضایتمندی مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه می توانند برای حاکمیت اقتدار آفرین باشند


وی ادامه داد:  از مسوولین استانی و ملی گلایه مندیم به خاطر اینکه حریم شهر شاهین شهر همواره در معرض تعدی قرار می گیرد چراکه  با جولان مراکز آلاینده مواجه ایم که نه آلایندگی رفع می نمایند و نه حق و حقوق شهر پرداخت می کنند.

رئیس شورای شهر شاهین شهر تصریح کرد: از طرف دیگر سهم پساب شهر شاهین شهر تضییع شده و در ابر پروژه مترو اصفهان-شاهین شهر نیز  همکاری مناسبی از سوی مدیریت شهری اصفهان و مسوولان استانی صورت نمی گیرد.

وی بیان داشت: اراضی گلبافت بعد از ۴۰ سال هنوز بلاتکلیف است، کوی کارمندان و همچنین اراضی خانه کارگر و صدها مورد دیگر نمونه هایی هستند که حل مشکلات شهروندانمان به دستگاه های استانی و ملی گره خورده است.

عمویی سینی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر بدون در نظر گرفتن سرانه ها و اتخاذ تصمیمات بالادستی بارگزاری های جمعیتی جدید برای شاهین شهر در حال وقوع است؛ انتظار می رود مسوولان استانی بیشتر همراهی کنند.

انتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+