اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/9    کد خبر: 15726530   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

استاندار اصفهان تأکید کرد؛

احزاب سیاسی اصفهان در حوزه جهاد تبیین پیش از پیش فعالیت کنند

احزاب سیاسی اصفهان در حوزه جهاد تبیین پیش از پیش فعالیت کنند

  استاندار اصفهان گفت: احزاب بعنوان تأثیرگذاران در جامعه سفیر خبرهای امیدبخش میان مردم باشند و در جهاد تبیین بیش از پیش فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان گفت: در این جلسه پنج نفر از تشکل های مستقل، شش نفر از اصولگرایان و پنج نفر از اصلاح طلبان فرصت صحبت پیدا کردند. وی ادامه داد: جلسات ایام ماه مبارک رمضان را از بابت نگاه و رویکردی که در دولت وجود دارد تشکیل می دهیم.


وی ادامه داد: در نخستین روزهای آغاز فعالیت خود را در استانداری اصفهان، نشستی را با حضور دانشجویان استان برگزار کردیم و با اعلام نظر دانشجویان متوجه شدیم پس از ۹ سال اولین جلسه گفتگو محور میان استاندار و دانشجویان برگزار شده است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: از آن تاریخ تاکنون پنج جلسه با حضور نمایندگان مجموعه های دانشجویی استان، چهار نشست با حضور علما و فضلای استان، دو جلسه با کارگران شریف استان، چهار جلسه با دانش آموزان و جلسات مستمری را با فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم برگزار کردیم.

مرتضوی ادامه داد: این ارتباط مستمر با اقشار مختلف به نگاه راهبردی دولت با آحاد مردم باز می گردد. در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۱۳ جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و بیش از ۶۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در استان از رتبه ۲۳ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۵ رسیده، اظهار کرد: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: احزاب بعنوان تأثیرگذاران در جامعه سفیر خبرهای امیدبخش میان مردم باشند و در جهاد تبیین بیش از پیش فعالیت کنند.

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی، گفت: در هر سفر شهرستانی مشکلات احصا و با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، فعالان اقتصادی، صنعتی و ... دیدار و گفتگو می‌شود تا در نهایت دغدغه‌ها در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیان و تبدیل به مصوبات لازم الاجرا شود.

استاندار اصفهان متذکر شد: خادمان مردم در همه شرایط خود را موظف می‌دانند تا در صحنه و میدان خدمتگزاری حاضر باشند. هنگام بارش شدید برف و باران در استان، شخصاً به برخی شهرستان‌ها سرکشی کردم. معاونین نیز به طور همزمان در شهرستان‌ها و کنار مردم بودند تا از روند اجرای کار و بازگشایی مسیرها اطمینان خاطر پیدا کنیم.

 مرتضوی خاطرنشان کرد: تغییر رویکردها می تواند منشأ امیدآفرینی و دلگرمی مردم باشد. در یک سال اخیر پروژه‌های زمین مانده و مشکلات چندین ساله مردم از جمله دهکده لجستیک، پروژه های علی‌آباد کلنگان، شهیدکشوری، بهارستان و شاهین شهر پس از سال ها بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد.

وی اظهار کرد: استانداری اصفهان آماده دریافت نظرات، طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادات احزاب و گروه‌های سیاسی است و درصدد هستیم این ارتباط و هم‌اندیشی با همه احزاب سیاسی مادام حفظ شود.

کد خبر؛ 26530

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+