اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/1/26    کد خبر: 15726476   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

آژیر نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به صدا در آمده است/دشمن نسبت به رعایت عفاف و حجاب در جامعه حسود است

آژیر نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به صدا در آمده است/دشمن نسبت به رعایت عفاف و حجاب در جامعه حسود است

  امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه ذهن‌های استعمار شده دردناک‌تر از زمین‌های استعمار شده است، گفت: باید با تبیین حقایق جلوی این حیله و مکر جریان آمریکایی و صهیونیستی علیه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با سفارش و تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اهل تقوا بندگانی هستند از غضب خداوند متعال دوری می‌کنند. در رابطه با اهمیت تقوا همین و بس که خداوند در قرآن کریم به‌شدت پیامبر اکرم (ص) را به رعایت تقوای الهی سفارش کرده است.


وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن قرار گرفته‌ایم، افزود: هزاران توپخانه شبهه‌افکنی، یاس آفرینی از سوی دشمنان متحد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌صورت شبانه‌روز مشغول فعالیت علیه ما و جوانان ما هستند.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر تصریح کرد: دشمن زمانی با تزریق هزاران اسلحه مرگ‌بار به صدام حسین علیه ما جنگ هشت‌ساله تحمیلی را راه انداخت و امروز نیز به گونه و شکل دیگر به‌شدت با راه‌انداختن جنگ ترکیبی (جنگ نرم) به سمت اعتقادات، مذهب و باورهای جوانان جهت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانند یک گرگ درنده‌ای حمله‌ور شده است.

وی با بیان اینکه ذهن‌های استعمار شده دردناک‌تر از زمین‌های استعمار شده است، افزود: باید با تبیین حقایق جلوی این حیله و مکر جریان آمریکایی و صهیونیستی علیه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را بگیریم.

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: دشمن با تلاش شبانه‌روزی به‌خصوص در فضای مجازی در تلاش هست که ما از اعتقادات و باورهای خویش و آنچه که تا به امروز برای آن جنگیده‌ایم و شهید داده‌ایم دلسرد و نسبت به آن دچار فرصت‌سوزی نمایند تا بتواند به نقشه‌های شوم و شیطانی خود دست پیدا کند.

وی متذکر شد: در مقابل هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن باید به‌شدت مراقب سنگر خانواده باشیم و از آن صیانت کنیم که دشمن نتواند به آن نفوذ کند، چرا که دشمن برای پیش برد اهداف خود در ایران اسلامی به دنبال ایجاد شکاف در بین کانون گرم خانواده‌های ایرانی است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در جامعه یک امر و ارزش اجتماعی است، ادامه داد: اگر عفاف و حجاب را در جامعه به حال خود رها کنیم بدون شک به بی‌بندوبارها و معضلات اجتماعی بزرگ‌تری خواهد انجامید که دیگر قابل‌کنترل نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن نسبت به رعایت عفاف و حجاب در جامعه همیشه حسود بوده است، خاطرنشان ساخت: یکی از مأموریت‌های اصلی جنگ ترکیبی برداشتن عفاف و حجاب از سر زنان همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران اسلامی است تا بتوانند به هویت اصلی زن ایرانی صدمه بزنند.

حجت‌الاسلام هاشمی با قدردانی از حضور گسترده مردم شاهین‌شهر در راهپیمایی روز قدس، افزود: راهپیمایی شما مردم همیشه در صحنه شاهین‌شهر در روز قدس نمایشگاهی بود از خوبی‌ها و دفاعی از مردم ستمدیده جهان اسلام فلسطین اشغالی در مقابل دنیای کفر و استکبار رژیم جعلی صهیونیستی که آژیر نابودی آن نیز به صدا درآمده است.

وی با بیان اینکه پیام و ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) دررابطه‌با قضیه فلسطین امروز تبدیل به یک جریان جهانی شده است، بیان داشت: صهیونیست‌ها یکی از نژادپرستانه‌ترین اقوام روی کره زمین هستند و استکبار با کاشتن این غده سرطانی درصدد از بین بردن جهان اسلام بود؛ اما امروز شاهد برعکس شدن این اتفاق توسط جبهه مقاومت هستیم.

امام جمعه شاهین‌شهر با گرامی داشت فرا رسیدن روز ارتش در 29 فرودین ماه گفت: امروز ارتش ما یک ارتش اسلامی است که در دنیا حرف برای گفتن دارد و شهدایی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که هر کدام در مکتب امام(ره) و رهبری معظم انقلاب بزرگ شده اند و درس آموخته اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با شکست های پی در پی خود در منطقه با شکل گیری ائتلاف های دلار زدایی مواجه شده است، افزود: امروز شاهد هستیم بسیاری از کشورهای مقابل آمریکا به دنبال کنار گذاشتن دلار هستند و این روند هر روز در حال تشدید شدن است.

حجت الاسلام تاکید کرد: جمهوری اسلامی و همه جریانات آن چه اصلاح طلب و چه اصولگرا مخالف تحصیل دانش آموزان، دانشجویان چه بانوان و چه آقایان نبوده و نیست. لذا برخی موارد مشاهده می کنیم برچسب هایی به این نظام می زنند که زیبنده نیست.

کد خبر؛ 26476

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+