اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/1    کد خبر: 15721663   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

تقدیر سفیران سلامت از مدافعان سلامت در شاهین‌شهر

تقدیر سفیران سلامت از مدافعان سلامت در شاهین‌شهر

 

داوود فروزنده صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن 1399 و نام‌گذاری این سال به‌عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، اظهار کرد: سمن «پویش سفیران سلامت» به‌منظور قدردانی و ارسال پیام همدلی و خدا قوت به کادر درمانی بیمارستان گلدیس و مدافعان سلامت شهر که در بیست روز گذشته هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در شاهین‌شهر از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند و ۴۰۰ پک صبحانه به همراه شاخه‌های گل، لباس گان، دستکش و... به این مدافعان سلامت اهدا کرده است.


وی، با اشاره به لزوم مراقبت‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، افزود: مؤثرترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در خانه ماندن است اما درصورت اضطرار برای خروج از خانه، استفاده از اقلام پیشگیرانه مانند؛ دستکش و ماسک الزامی است.

مدیر سمن پویش سفیران سلامت شاهین‌شهر افزایش تقاضا در بازار را هم گام با کاهش عرضه دانست و تصریح کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضا برای اقلام مصرفی بهداشتی نظیر؛ محلول‌های ضدعفونی‌کننده سطوح، الکل مخصوص ضدعفونی، ماسک و دستکش این اقلام در بازار کمیاب و گاها با قیمتی بسیار بالاتر عرضه شد.

وی خاطرنشان ساخت: در این راستا سمن «پویش سفیران سلامت» با تهیه ۵ هزار لیتر الکل مخصوص ضدعفونی، ۲۵۰ هزار جفت دستکش، تأمین روزانه یکصدهزار ماسک پارچه‌ای و ۱۲ هزار لیترمحلول ضدعفونی‌کننده سطوح برای شهرستان، اقدام به تسهیل دسترسی عمومی به اقلام بهداشتی مورد نیاز کرده است.

فروزنده تصریح کرد: این اقلام به‌منظور کنترل قیمت در بازار با نرخ پایین در ۴ شعبه؛ تجهیزات پزشکی خیابان رازی، پارچه‌فروشی خیابان عطار و دو سوپرمارکت در خیابان فردوسی عرضه می‌شود، همچنین برخی از این اقلام نیز به بهای دولتی در اختیار بیمارستان گلدیس قرار گرفته‌است.

وی، به تشکیل ۴ گروه پایش سلامت و تقسیم شهر به ۴ محله اشاره کرد، افزود: ۴ گروه در مجموعه سمن «پویش سفیران سلامت» به‌صورت حرکتی خود جوش با استفاده از ماشین‌های سم‌پاش و ۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح رایگان، اقدام به گندزدایی و ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز، محوطه بیمارستان و درب منازل در سه نوبت از شبانه‌روز کرده است.

این خیر شاهین‌شهری در پایان از سرکار خانم الهام تجدد و تمام اشخاصی که در تهیه و بسته‌بندی این اقلام کمک کردند تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+