اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/18    کد خبر: 15726656   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خبرداد:

آغاز زمان استعفای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی

آغاز زمان استعفای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی

  دبیر ستاد انتخابات اصفهان گفت: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات اسفندماه امسال را دارند به مدت یک هفته مهلت دارند تا از مسئولیت خود استعفا دهند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان مهدی سلیمانی اظهار کرد: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات اسفندماه امسال را دارند از فردا ۱۹ خردادماه به مدت یک هفته مهلت دارند تا از مسئولیت خود استعفا دهند.


وی افزود: بر مبنای جدول زمان‌بندی دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در یازدهم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد، مهلت استعفای مشمولان ماده‌ی ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشاغل همتراز، از نوزدهم تا بیست و پنجم خردادماه (یعنی ۶ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام داوطلبین انتخاباتی) تعیین شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد:  آخرین‌مهلت قبول استعفای مشمولان ماده‌ی ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ است و قبول استعفاء بعد از مدت تعیین شده، برای ثبت‌نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، مورد پذیرش مراکز ثبت‌نام قرار نخواهد گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: ارائه‌ی گواهی پذیرش استعفانامه توسط مقام مجاز، در روز ثبت‌نام برای داوطلبین نمایندگی دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا تنور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هم اکنون در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌شدت داغ شده است.

و جناب آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی مجدد تمام همت و تلاش خود را در همه حوزه‌ها به کار گرفته است تا برای سومین بار متولی کرسی سبز مجلس را تصاحب کند او برای این کار  یاران وفادار خود را از هم اکنون وارد عرصه کارزار انتخابات کرده است تا بتواند مجدد به‌عنوان نماینده مجلس برگزیده شود.

 به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران مسائل سیاسی بیشترین سبد رأی حاجی‌دلیگانی نماینده جریان اصول‌گرا در برخوار و شهرها و روستاهای زیر مجموعه این شهرستان است و نه شاهین‌شهر که خود وی نیز به این نتیجه رسیده است و به همین خاطر بیشتر بر روی این منطقه تمرکز و سرمایه‌گذاری انجام داده است تا بتواند آرای بدنه سنتی این منطقه را به نفع خود در صندوق‌های رأی بریزد.

عده دیگر از تحلیل‌گران مسائل سیاسی بر این باورند که عبور از حاجی‌دلیگانی و کنارگذاشتن وی کار چندان آسانی نیست و باید برای این اتفاق مهم بر روی مسئله مهمی همچون تبیین، اتحاد و همدلی و آوردن ظرفیت‌ها و استعدادهای دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار پای‌کار تلاش و کوشش شبانه‌روزی کرد تا شاهد تغییر نماینده این حوزه انتخابیه بعد از 12 سال باشیم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #سیاست #ایران #شاهین شهر #اصفهان
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 محمدرضا کیانفر
. سیدحسین نقوی حسینی اصولگرا گفت: اگر احزاب و جریانات قهر نکند و نامزد معرفی کنند قطعاً روی میزان مشارکت مردم در صحنه‌ی انتخابات تأثیر دارد. آقای نقوی، کار از قهر کردن و ناز کشیدن گذشته مردم فقط در صورتی در انتخابات مشارکت می‌کنند که کاندیداهای مخالف انقلاب رد صلاحیت نگردند. تمام مملکت آن روز زیر و رو گردد، که قهر ملت با ظلم روبرو گردد. به خائنین زمین آسمان عدو گردد، زمان کشتن افواج مرده شو گردد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
+