اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/9    کد خبر: 15726625   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

عامل قتل مردی 53 ساله به دام کارگاهان پلیس شاهین شهر افتاد

عامل قتل مردی 53 ساله به دام کارگاهان پلیس شاهین شهر افتاد

  فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: جوانی 27 ساله که مردی 53 ساله را به قتل رسانده بود در دام کارگاهان پلیس آگهی شاهین شهر افتاد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با تبریک دهه ولایت در گفت و گو با خبرنگار صدای جویا اظهار داشت: در ساعت ۶ صبح پنجم خرداد ماه سال جاری در پی دریافت گزارش کشف یک جسد در آزادراه آزادگان شهر، تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر شدند. وی افزود: با حضور مأموران در محل جسد مردی ۵۳ ساله که آثار جراحات ناشی از ضربات چاقو بر روی گردن و بدنش مشهود بود رویت شد. 


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی خود، هویت مقتول را به دست آورده و با جمع آوری سرنخهای موجود موفق شدند در کمتر از ۲۴ساعت عامل این جنایت را که جوانی ۲۷ساله و شریک سابق مقتول بود شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ ثابت راسخ در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به جنایت ارتکابی خود اعتراف و عنوان داشت: به دلیل اختلافات قبلی خود با مقتول، با نقشه قبلی در نیمه شب حادثه او را بوسیله خودروی شخصی خود به آزاد راه آزادگان برده و پس از مشاجره با او درگیر و سپس با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و سپس جسدش را در حاشیه آزادراه رها و از محل متواری شدم .

این مقام انتظامی در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم با اعتراف صریح به جنایت ارتکابی، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+