انبوه سازان مسکن دیاموند با مدیریت صالحی تبار

انبوه سازان مسکن دیاموند با مدیریت صالحی تبار

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند فعالیت اقتصادی خود را در خرداد ماه ۱۳۸۶ آغاز کرد و با احداث ساختمان‌های مسکونی توانسته تاکنون رضایت بیش از ۱۰۰۰ خانوار در استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، خوزستان، اصفهان، شاهین‌شهر و مازندران را جلب و دیاموند را به‌عنوان یک برند قابل اعتماد مطرح نماید.

چیزی که ساختمان‌های دیاموند را از سایر ساختمان‌ها متمایز می‌کند، حذف نگاه سنتی «خانه به‌عنوان سر پناه» بوده و با تیم تخصصی از طراحان که برای ورود مراحل دقیقی را گذرانده‌اند و نیروهای حرفه‌ای عملیاتی که همگی جز بهترین‌ها در تراز کشوری هستند، ساخت آپارتمان‌های پایدار را به شکل متفاوتی با تأکید بر روانشناسی محیط با امکانات فراوان ارائه داده است.

از دیدگاه روان‌شناسی محیطی انسان‌ها به تجربه حسی، عاطفی و معنوی خاص نسبت به محیط زندگی نیاز دارند، گروه انبوه‌سازان دیاموند با مدیریت مهندس علی صالحی تبار یک شرکت ساختمانی نیست؛ بلکه یک رسالت انسانی است که هدف اصلی مجموعه در ابتدا رضایت مردم و در انتها نیز همین است.
اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم نیز یکی از افتخارات دیاموند است، رشد کارآفرینی و افزایش بهره‌وری مردم از حاصله ی شرکت، هدف اصلی دیاموند است.

دیاموند کوشیده است تا با ایجاد سبکی برگرفته از سبک‌های رنسانس، گوتیک و بیزانس ساختمان‌های کلاسیک خود را در زیباترین شکل احداث کند و اکنون با شروع احداث ساختمان‌های مدرن خود باید منتظر یک معماری خلاقانه در مجتمع‌های A پلاس، D پلاس و S2 پلاس باشید. ساختمان‌های مدرنی که بی شک در مقایسه با ساختمان‌های کشور برای گفتن حرف‌های زیادی دارند.

جهت ارائه مشاوره، خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص واحدهای مسکونی شرکت انبوه‌سازان دیاموند می‌توانید به شماره‌تلفن؛ ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵ آقای جویا تماس حاصل فرمایید.

+